miércoles, 25 de abril de 2012

Quatre coses sobre l´experiencia viscuda.

La setmana, de l´1 al 7 d´abril, he tingut l´oportunitat d´assitir al Curs d´Iniciació al Clown, a l´escola de la Clara Cenoz i haig de dir que ha estat una experiencia fabulosa. Tan per l´ambient que hi he trobat, amb els companys de curs, formadors e intercanvistes, com per l´experiencia en el món del Clown, del que en tenia molt poques referencies, per no dir cap, doncs no vinc ni del món del circ, ni tan sols de l´espectacle en general.

He de dir que ja venia predisposat a passar-ho bé, a compartir i deixar-me sorprendre. I certament ha estat aixi, doncs he quedat gratament sorprés. Sorprés per el treball que hi ha darrera d´un espectacle de Clown, ¡ que no us descubrire aquí, doncs si ho voleu "tastar" us recomano que hi aneu; i de la profesionalitat e impecabilitat dels dos formadors amb els que he tingut la sort de treballar, la Clara Cenoz i el Jon Davison.

Penso que és millor viureu que explicar-ho, no obstant si que vull dir quatre coses sobre l´experiencia viscuda.

Aquest curs d´iniciació al Clown, m´ha fet veure com de programat i condicionat visc els dies de la meva vida habitual, sense gairabé espai a sorprendrem de res ni per res. Segur que això té a veure amb la meva actitud, les meves pors i els meus deitjos, com també al haver-me abandonat a una vida rutinaria.
Dir-vos que durant aquest dies, m´he sentit mes conectat amb mi, mes aprop de la meva "essencia", del que realment em fa feliç, i del que sóc.

Penso que és un lloc fantastic, que acompaña perfectament el món del Clown, en que poder realitzar aquesta formació emboltat de natura al bell mig de l´Empordà.

Desde Barcelona, gràcies Clara i Jon, per el voltre temps, la vostra paciencia i el vostre acompanyament durant aquests dies.

Disitjo que ens veiem properament.

Xavier Villagrasa i Bonet.

No hay comentarios:

Publicar un comentario