viernes, 22 de febrero de 2013

CAL CLOWN, una estada que m'ha donat més del que esperava!


 
 
Acabem de realitzar el Curs d'Iniciació al Clown amb molt èxit! Més a baix podeu llegir un dels testimonis de les alumnes. Ha estat un altre grup meravellós de dones que ha sabut, sense excepció, comprendre els ensenyaments del Clown de forma holística, aprofitant-les tant a nivell personal com aprenent a ser pallasses en l'escenari. Un bon curs!

Dilluns que ve comença el Segon Nivell de Clown, Entrenament del Clown: Com ser Graciós en la Pràctica. No t'ho perdis!! L'últim dia per inscriure's és aquest divendres 22 de Febrer. No hi ha un altre curs com aquest fins al 15 de Maig, aprofita aquesta oportunitat! Per a més informació sobre el curs: http://escoladeclown.eu/courses_cat.php
 

“CAL CLOWN, una estada que m'ha donat més del que esperava, i això que qui espera desespera!!”
Els nervis generats abans d'emprendre aquest gran viatge a Cal Clown es van evaporar quan vaig conèixer a les meves companyes d'aventura i a la nostra guia (i amiga) Clara. Des del primer contacte em vaig sentir a casa. El lloc emblemàtic envoltat de vida, la llar càlida per l'energia que emana, fan que perdis el contacte amb la realitat i et sentis que estàs vivint un somni.

Era la meva primera vegada que feia res de clown. Sóc molt vergonyosa quan he d'actuar en públic, però els exercicis que la nostra guia ens proposava feia que sense adonar-te et desinhibissis, et deixessis portar cap al teu propi interior i poguessis mirar als ulls a la teva pròpia clown. Exercicis intensos que et deixen exhausta i en acabar sents que has donat un gran pas. Si intentes donar-ho tot, et sents molt orgullosa de tu.
L'objectiu que perseguia quan vaig anar cap enllà era poder donar la mà a la meva clown interior, conèixer-la, reconèixer-me en ella, donar-li vida, descobrir-la, descobrir-me... Objectiu aconseguit amb escreix. És un llarg viatge interior i sabia que havia de començar-ho d'aquesta manera, en un lloc màgic, compartint intensament amb les meves companyes, envoltada de gent amb les mateixes inquietuds; tot això m'ha aportat un punt de llum en el meu camí.
Han estat cinc dies espremuts fins a l'última gota seguint el ritme que tots (profe i alumnes) sentíem, sense estrès, sense nervis, deixant-nos portar i treballant dur per donar el millor de cadascuna. Els horaris s'emmotllaven a nosaltres. Cinc dies que se m'han passat volant encara que sento que he passat dues setmanes allà per la passió amb què vivia cada moment. 24h de riures, de converses profundes que et fan reflexionar, de parlar de tot i de res, de treball, de companyerisme, de contacte amb la naturalesa...
Quan vaig veure per primera vegada per internet el que oferia Cal Clown, sabia que així és com volia emprendre aquest llarg viatge de creixement personal. Ho vaig fer per conèixer-me a mi mateixa, sense esperar ser una gran clown, ni fer espectacles. Ara, després d'haver-ho fet, vull fer un espectacle, encara que para això encara hagi de treballar-me molt.
La Clara ho dóna tot, i no ho dic perquè em regali un curs, ho dic perquè qualsevol que ha trepitjat Cal Clown ho sap, només remarco el ja sabut doncs poques persones es donen tant en el seu treball. Més que una bona professora s'ha convertit en una amiga. I què dir dels seus companys de vida, Groucho, Alma, Cua (els gossos) i Yann el gat…
Podria descriure amb més detall cada dia, però prefereixo que cada un@ el visqui amb ulls nous i se sorprengui com m'ha passat a mi.
Recomano aquesta experiència a qualsevol que vulgui emprendre un viatge interior a la recerca del seu clown. Què més es pot demanar? Ah! Potser viure a Cal Clown per sempre!!!

Isa

CAL CLOWN
ESCOLA DE CLOWN DE BARCELONA
(AHORA EN GIRONA / NOW IN GIRONA / ARA A GIRONA)
(+34) 693 972 270
www.escoladeclown.eu
info@escoladeclown.eu
youtube ESCOLADECLOWN
facebook escoladeclown / escola calclown

No hay comentarios:

Publicar un comentario